چرا بچه مثبت ها زود میمیرند ولی معتادان به مخدر گل می مانند ؟




روز 21 بهمن در حالی که مشغول تدارک شب چهل مادرم برای روز 22 بهمن بودم دوستی زنگ زد که بلاخره بعد از هشت روز گمشدن  جسد یکی از اقوامشان که در رود کارون در شهر ابادان غرق شده بود  پیدا  شد
پسره را دور را دور می شناختم و بسیار بچه مثبت و سالمی بود
روز 22 بهمن بعد از پایان شب چهل مادرم  پدر یکی از مریض هام تماس گرفت که ترو خدا برنامه  این بچه من چی شد
پسرش به مخدر گل معتاد بود و شیشه هم می کشید
و من دو بار ترکش داده بودم اما پسره اخر نه گذاشت نه بر داشت گفت
من می خواهم تو این ده سال جوانی عشق حال کنم ؟ بعدا فهمیدم همه ما را سر کار گذاشته است
  بعد از  فوت مادرم یک چهل روزی بود که  ازش خبری نداشتم و وقتی پدرش خواست من را به بیند قبول کردم
پدر بیچاره داشت سکته می کرد
بچه اش روزی دو بار مخدر گل  با نیم گرم شیشه می کشید
و من داشتم فکر می کردم که  چرا باید  بچه مثبت و پاکی   بمیرد و بچه های که دارند والدینشان  را دق مرگ می کنند بمانتد
شاید عده ای بگویند که بابا ما هم گل می کشیم ولی  بچه مثبت هستیم
هر کس گل بکشه که ادم منفی و بدی نیست ؟
من هم می گویم بله شما حتما بچه های گلی هستند ؟
اما برای خودتان نه برای پدر و مادرتان ؟



میلاد شجاعی هم در کارون به ابدیت پیوست ؟
opium.site: مصرف ماده مخدر ماری جوانا جدید (مخدر گل و اسپایس ) در ...
opium.site: فرم های رایج ماری جوانا گل در ایران (زغال اخته -هیز -نیروانا ...
opium.site: ماری جوانا گل طلایه دار ورود و رواج ماده مخدر اسپایس ...
opium.site: مصرف ماری جوانا در جوانی فعالیت مغز را کند می کند
opium.site: سوء استفاده جنسی ,و رواج فحشا و اعتیاد به مخدر شیشه ...
opium.site: عکسهای زنان معروف در حال مصرف ماری جوانا woman smoking ...
opium.site: چهل هشت دختر زیبا روی ژاپنی AKB48 یا شاهدانه صنعتی با ...
opium.site: ماده مخدر گل کش افغان ریسک Aboulia ابولیا و سندرم فقدان ...
opium.site: مخدر گل ملقب به بزرگترین خلاف پایتخت برای نسل کشی ...
opium.site: مراقب "گل" باشید/ مد شدن مخدر جدید

هیچ نظری موجود نیست: