بزودی ملاقات با مخدر گل در شهر شیراز

بزودی  ملاقات با مخدر گل  در شهر شیراز
پس فردا  برای ملاقات با مخدر گل به شیراز می روم
دیروز یکی از دوستان که از شیراز امده بود و به اندازه سه ماه مخدر گل خریده بود خرسندانه اظهار کرد که قیمت ها در شیراز بسیار خوب و ارزان بوده و نوع مخدر گلی را هم که خریده بسیار عالی است
مخدر گلی که خریده بود بلوبری بود.و قیمت ان هم واقعا مفت بود
گویا اطلاع رسانی ما و تشویق مسئولین  برای مبارزه با مخدر گل اثرات معکوس داده است
البته فردا قراره با ادرسی های که دارم یک سفر برم شیراز دیدار خانم گل ؟
نوع جدید از مخدر گل با میزان تی اچ سی 26 در صد ؟
که عمرا فکر نمی کردم ایرانی ها بتوانند بالای 24 در صد تی اچ سی را در ماری جوانا های طبی ایجاد کنند
این ماری جوانا طبی با قدرت 26 در صد تی اچ سی موجود در ان شاید قویترین فرم
 ماده مخدر گل در ایران باشد
احتمالا روز دوشنبه اینده  که بر می گردم  عکس های زیادی از شهر شیراز  خانم گل  برای شما دارم
نویسنده
اسم این فرم جدید را که تا الان ندیدیم خودم گذاشتم خانم گل تا بعد از دیدن  و رویت ان  اسم علمی انرا پیدا کنم
فرق ستاد مبارزه با مواد مخدر در ایران با ستاد مبارزه با مواد مخدر امریکا بر سر ماری جوانا و مخدر گل (ماری جوانا طبی ) چیست ؟
کارنامه مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر (1) - opium.site - Blogger
opium.site: دهات قلات در شیراز مرکز کشت و فروش انواع ماری جوانا گل ...
  وضعيت موجود در مورد مخدر گل (ماری جوانا طبی ) در ايالت واشنگتن غيرقابل دفاع است.
نماینده گان مجلس از عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با مواد مخدر انتقاد کردند

هیچ نظری موجود نیست: